سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمت گزار خلق

 

 ●خدمت ازدید علیشنبه 87 بهمن 12 - ساعت 9:41 عصر

نویسنده: فریبا توکلی

خدمت ازدید علی

خدمت به مردم ، عمل شایسته و صالحی است ،اندوخته و ذخیره ای برای شخص خدمت گزار است ،  غنیمت شخص دور اندیش است ، پاداش  خدمت زودتر از کارهای دیگر به انسان می رسد ، برترین نیکوکاری ها آن است که به نیکان و آنان که شایسته اند و نیازمندان برسد .

 

سرشت مردمان نیکوکار بر خدمتگزاری به مردم آفریده شده ، کسی که خدمت کند ستایش شود ، خادم به مردم نامش پراکنده ( پر آوازه) شود ، باران رحمت حق با کار نیک و خدمت به دیگران ریزان شود ، از اخلاق و رفتار خدمت گزاران ، وادار کردن خود و دیگران به ایثار است ، سرآغاز خدمت و نیکی ، خوش رویی است .

 کسی که به مردم خدمت کند ، مردمان نیز به او خدمت خواهند کرد ،  خود را به خدمت و نیکی به دیگران عادت بده زیرا موجب می شود مردمان نامت را به نیکی برند و نیکویی پاداش تو را افزون و بزرگ می کند ، خدمت گزاری سبب دوستی و محبت است ، خدمت به دیگران بدی را محو می سازد ، فضیلت و برتری در احسان و خدمت به خلق است ، انسان خدمت گزار زنده است اگر چه از دنیا رفته باشد.

  برترین عمل از روی ایمان خدمت است ، برترین کِشت و کار و سودمند ترین سرمایه خدمت به مردم و احسان به آنهاست ، خدمت گزار بودن ، عمرها را طولانی و شهرها را آباد می کند کسی که خدمت کند ، خدمت کاران و کمک کارانش زیاد شوند ، کسی که خدمت کند ، خداوند بال رحمت خود را بر او بگشاید و او را در مغفرت و آمرزش خویش در آورد ، گردن ها در برابر خدمت فروتن وتسلیم می شوند .

 

رساترین وسیله ای که می توان رحمت حق را بدان جلب کنی ، آن است که در دل خویش رحمت و مهر به همه مردم را بپرورانی ، خدمت خوی پیامبران است ، صفا و صمیمیت به بار آورد ، گناهان را پاک می کند ، نشانه بزرگواری است، دوستان را زیاد و دشمنان را اصلاح می کند ، آقا و سرور کسی است که بارهای سنگین نیازمندی های برادرانش را بردارد و با هنسایگان به نیکویی رفتار کند

 

 

 

 



  • کلمات کلیدی :
  •  ●لیست کل یادداشت های این وبلاگ
     

    دوشنبه 103 اردیبهشت 10

    برای تعیین شهر خود روی کادر کلیک نمایید.
    اعلام اوقات شرعی براساس ساعت
    رایانه‌ی شما می‌باشد.
     

    d خانه c

     RSS 
     Atom 

    d شناسنامه c

    d ایمیل c

    کل بازدیدها:38256
    بازدید امروز:1
    بازدید دیروز:2


    درباره خودم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    مشهور است که حضرت موسی (ع) از خداوند متعال پرسید اگر جای خلق می بودی چه می کردی؟ خدای مهربان گفت: خدمت به خلق

    لوگوی وبلاگ


    نوشته‌های قبلی

    اشتراک در خبرنامه

      با ارسال فرم فوق می‌توانید از به‌روز شدن وبلاگ با‌خبر شوید.


    type=text/javascript>

    BAHAR 20.COM

    خدمات وبلاگ نویسان

    موس